Intake

Voor de intakeprocedure bij de DSA, de voormalige Guus Kieft School bestaat uit een aantal stappen.

1. Kennismakingsbezoek. Hiertoe vult u het intakeformulier in, of u belt 06 83945089 als u alleen een korte vraag heeft over de intake.

2. Intakegesprek

3. Proefdagen en evaluatie in de Schoolkring

4. Startgesprek met mentor

Is democratisch onderwijs ook iets voor uw kind? Meld u hier direct aan! voor een kennismakingsgesprek.

Ouderbijdrage

De ouderbijdrage voor het schooljaar 2021/2022 is vastgesteld op € 7540,- per jaar. Stroomt een leerling gedurende het schooljaar in dan worden dit bedrag omgerekend.

Afhankelijk van het inkomen van ouders kan hierop een korting worden gegeven. Het bedrag wordt in 12 maandelijkse termijnen gefactureerd of als jaarbedrag.

Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Schooltijden

De school is open vanaf 8:30 u. Leerlingen dienen voor 9:30 u. binnen te zijn.

Schooltijden: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag. Op vrijdag is de school gesloten.

Schoolvakanties

We volgen de schoolvakanties van regio Noord . Daar worden in de loop van het schooljaar een aantal studiedagen aan toegevoegd.

Open dagen/ rondleidingen

Zie de voorlopig de website van de democratische school LIFE! wegens onze fusie

Gedurende het hele jaar kunnen leerlingen, na het doorlopen van negen proefdagen, instromen.

Onze Schoolgids

Hier vindt u de Schoolgids 2020-2021